האופה והיופי 2020 - סדרת טלוויזיה - מככבים ויקטור ראסוק, נטלי קלי, דן בוקטינסקי - אופה צווארון כחול יוצר מערכת יחסים עם כוכב על בינלאומי בגרסה האמריקאית הזו של סדרת הקומדיה הרומנטית הישראלית 'האופה והיפהפיה'. '

להיות איתה: סדרת טלוויזיה רומנטית-קומית מצליחה מבית ישראל
“להיות איתה” (בתרגום חופשי: “להיות איתה”) היא סדרת טלוויזיה ישראלית בסגנון קומדיה-רומנטית שמספרת את סיפור האהבה בין אופה פשוט לבין דוגמנית בינלאומית. הסדר, המצליח, זכה לדירוגים גבוהים והפך לאחת מסדרי הסקריפט המוצלחים ביותר שהופקו אי פעם בישראל. העונה השנייה של הסדר יצאה לאור ב-9 במאי 2017. הסדר, המתייחס בצורה קומית להתמחות אתנית יהודית בישראל, מסתכל על הקשר בין אישה אשכנזיה יהודית פרובילגיית לבן, לבין חבר זוג מזרחי-יהודי (יהודי ימני).
עולמם של נועה הולנדר (רותם סלע), דוגמנית וירושה לעשרות, ושל עמוס דהרי (אביב אלוש), אופה פשוט, נפגשים ונתקלים בכל דרך אפשרית בליל, תל אביב. בעונה הראשונה, הם נתקלים באתגרים רבים שקשה להם לשרוד ביחד, בין השאר עקבות אחיזת יד רמות של נועה (מארק איווניר) ולכדורה הקודמת של עמוס, ונססה (הילה סעדה), השואבת לשבר את הזוג. בעונה השנייה, אתגרים נוספים לאושרם יוצרים אבי הנועה ועוזרתו התכווננת, עדן.
בשנת 2021, בישראל, עונות 1 ו-2 עוררו עניין מחדש כאשר עוררו לסרטי מיני יחידים המסכם את תוכן הסדר ואת מה שקרה עד כה.
בעונה השלישית, יש קפיצת זמן של 3 שנים מאחרי סיום עונה השנייה.
בשנת 2020 אושר כי עונה 3 תכלול 4 פרקים ותהיה העונה האחרונה, סוגרת את הסדר.”להיות איתה” (בעברית: “To Be with Her”) הוא סדר טלוויזיה ישראלי פופולרי בסוג הרומנטי-קומי, הסופר סיפור האהבה בין אופה פשוט לבין דוגמנית בינלאומית. הסדר המצליח זכה לדירוגים גבוהים והפך לאחד מסדרי הסקריפט המוצלחים ביותר שהופקו אי פעם בישראל. העונה השנייה של הסדר יצאה לאור ב-9 במאי 2017. הסדר, שמתייחס בצורה קומית להתמחות אתנית יהודית בישראל, בודק את הקשר בין אישה אשכנזיה יהודית מהרקע הפרובילגי, לבין חבר זוג מזרחי-יהודי (יהודי ימני).
עולמם של נועה הולנדר (בהופעתה של רותם סלע), דוגמנית וירושה לעשרות, ושל עמוס דהרי (בהופעתו של אביב אלוש), אופה פשוט, מתנפץ ומתפלג בכל דרך אפשרית בתל אביב. בעונה השנייה, הם פוגשים באתגרים רבים שמקשים עליהם לשרוד יחד, כולל השלכת עקבות מחזורי יד של נועה (בהופעתו של מארק איווניר) והחזרתה של ניסה, חברתו הקודמת של עמוס, שמחליטה לשבור את הזוג. בעונה השנייה, אתגרים נוספים לאושרם עוצבים על ידי אבי הנועה ועוזרתו המחוזרת, עדן.
בשנת 2021, בישראל, עונות 1 ו-2 חידשו את העניין כאשר השיפורים הופיעו כסרטי מיני יחידים המסכמים את תוכן הסדר ואת מה שקרה עד כה.
בעונה השלישית, יש קפיצת זמן של 3 שנים לאחר סיום עונה השנייה. בשנת 2020, אושר כי עונה 3 תכלול 4 פרקים ותהיה העונה האחרונה, סוגרת את הסדר.
“להיות איתה” השאיר את חותמה היוקרתי על תרבות הטלוויזיה הישראלית, זוכה להערכה כסדר רומנטי-קומי נצחי שחוצה גבולות תרבותיים. הכימיה בין הדמויות המרכזיות, הדיאלוג החכם, וחקירת האהבה בכל צורותיה משתלבים בהצלחה ליצירה חמודה זו.

האופה והיפה,” סדר טלוויזיה רומנטי-קומי ישראלי נעים, חקק את מקומו כאחד מהסדרים המדורגים ביותר בישראל. סיפור האהבה הזה מסתובב סביב הקשר הבלתי צפוי בין עמוס דהרי, אופה פשוט מיזרחי (יהודי-תימני) שמופיע על ידי אביב אלוש, ונועה הולנדר, דוגמנית בינלאומית וירושה שמופיעה על ידי רותם סלע.
העלילה פותחת ברחובות תל אביב, בהם העולמות של נועה ועמוס נתקלים בזמן מפגש מקרי. עונה אחת מציגה לנו את האתגרים שהם נתקלים בהם ובמאמץ שלהם להישאר יחד, כשהם נלחמים נגד ההתערערותו של צביקה, הסוכן האכזב של נועה, שמופיע באופן בולט על ידי מארק איווניר, ובחזרה של ונסה, לשחזר פרק בקשר, שמופיעה על ידי הילה סעדה, שחקנית מוכשרת.
בעונה השנייה, המכשולים לאושרם של נועה ועמוס מתרבים, מסורתים על ידי אביה של נועה ועל ידי עוזרתו התוכננית, אדן, שמופיעה על ידי דר זוזובסקי. הסדר סותם נרטיב קומי ומרגע המפגש הראשון של השניים, הוא חוקר את הנגזרות של האהבה בתוך התחום האתני היהודי בישראל. הכימיה בין רותם סלע לאביב אלוש מורגשת, והרומנסה שלהם על המסך משך את תשומת הלב של הקהל.
הצלחת “האופה והיפה” אינה מוגבלת לישראל בלבד. הסדר זכה להערכה גלובלית, עם ערוץ 4 בממלכה המאוחדת שהקנה את הזכויות ושבח את הקומדיה הרומנטית והגרימה לתיק יותר חזק שישמש גם לקהל בריטי. וולטר איוזולינו, שרכש את הסדר עבור Walter Presents, הדגיש את האותנטיות שבו ואת החקר המומצע של דינמיקות משפחתית, מה שהפך את הסדר למגניב ומסתדר עם קהל מעבר לגבולות התרבותיים.
ביקורת, כוללת את עיתון הארץ, הודחקה בסדר כהוספה נהדרת לטלוויזיה הישראלית, והדגישה את הגישה הייחודית שלו לז’אנר הקומדיה הרומנטית. הדיילי טלגרף בממלכה המאוחדת המחניא את הסדר, כתב כי “למעט להיות סדר רומנטי ופובי בפני עצמו, יש לו צד קשה שיפנה לקהל בריטי.” ההצגה של קשרי הקהילה ונושאים משקליים של משפחה הוסיפו עומק לסדר, והפכו אותו לבלתי רגיל בז’אנר.
ההיסטוריה של הפקת “האופה והיפה” כמעניינת כצורת העלילה עצמה. נוצר על ידי אסי עזר, הסדר היה לו בתחילה את בר רפאלי בראש ברצונו, אך כאשר רפאלי פרשה, רותם סלע צעדה לתפקיד. בחירת השחקנית הזו התבררה כמקרה של זיכרון מתוק, ותרמה להצלחת הסדר.
ההתאמה הבינלאומית של הסדר התחזקה בשחרור גרסת כתוביות באנגלית בערוץ 4 ובהמשך בזרימה גלובלית ב-Amazon Prime Video. הפופולריות של הסדר הובילה להתאמות, כולל גרסה הולנדית בשם “Bagels & Bubbels” והתאמה אמריקאית בשם “The Baker and the Beauty,” שעלתה לשידור ב-2020.
כשהסדר מסיים את העונה השלישית שלו, הכוללת ארבע פרקים, הפאנים מוכנים להפריד בצורה רגשית. הקפיצה בזמן של שלוש שנים לאחר סיום העונה השנייה מוסיפה תחושת ציפייה, ומשאירה את הצופים בקורץ לראות איך הדמויות עשויות להתפתח. המורשת של “האופה והיפה” נשמרת בכבוד, מוערכת על פי תיאור חם ללב על אהבה וצחוק שחותם גבולות תרבותיים ושפה.
בסיכום, “האופה והיפה” הוא מגניב טעים ונעים לצופים שמחפשים תערובת של רומנטיקה, קומדיה וחקר תרבות. עם הצוות המקסים שלו, כתיבה חדה ונושאים אוניברסליים, היהלום הישראלי הזה השאיר את חותםו הנצחי על הנוף הטלוויזיוני העולמי.

Skip to content